۱۳۹۵ فروردین ۹, دوشنبه

وزیر بهداشت: از طرف رییس‌جمهور موظفم پیگیر سلامت افراد در حصر باشم


خبرگزاری هرانا ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت که از سوی رئیس جمهور ایران حسن روحانی، مسئولیت پیگیری سلامت کسانی هستم که در حصر به سر می برند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خبرآنلاین، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی گفت: “من موظفم هستم که بیماری‌ این افراد را پیگیری کنم تا اقداماتی که لازم است، انجام شود. خود و خانواده‌های ایشان اصرار داشته‌اند که من جراح آنها باشم. نباید قبول می‌کردم؟ چرا که برایم حرف در می‌آورند؟ این خودخواهی نیست”.
وی در ادامه افزود: “من به عنوان وزیر بهداشتی که تحت امر رییس جمهور است، موظفم برای ایشان گزارش تهیه کنم و این کار را به طور مرتب انجام می دهم”.
هاشمی در انتها گفت: “هم آقای رییس جمهور از من خواسته اند هم رییس قوه قضاییه به من اعتماد کرده‌اند تا اطمینان حاصل شود کارهای پزشکی این افراد، دقیق و منظم انجام می گیرد”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر